კრიტერიუმები
|
ფრიადი 9- 10
|
კარგი 7-8
|
საშუალო 4-6
|
სუსტი 1-3
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
გამართული მეტყველება; აქვსმდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ- გამომსახველობით საშუალებებს.
|
გამართულად მეტყველებს, იყენებს მართებულ სინტაქსურ კოსტრუქციებს.
|
იცავს მართმეტყველების ელემენტარულ წესებს. საუბრობს დამაკმაყოფილებლად.
|
არ იცავს მართმეტყველების წესებს. უჭირს გამართულად საუბარი.
|
სათქმელის ნათლად გადმოცემა, მსჯელობის უნარი
|
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად, საკითხს აშუქებს ამომწურავად. მსჯელობს სათანადო არგუმენტების მოხმობით.
|
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად. საკითხს აშუქებს თანმიმდევრულად. მსჯელობს არგუმენტებით.
|
სათქმელს გადმოსცემს გასაგებად. მაჯელობს დასაკმაყოფილებლად. მოჰყავს არგუმენტები. მაგრამ ისინი ვერ ამყარებენ თეზისს.
|
უჭირს სათქმელის ნათლად გადმოცემა, მსჯელობა.
|
კონტაქტი აუდიტორიასთან თვალსაჩინოების გამოყენება
|
მოსწავლე წარმატებით იყენებს არავერბალურ საშუალებებს, აუდიტორიასთან ამყარებს თვალით კონტაქტს.
|
ადეკვატურად იყენებს არავერბალურ საშუალებებს. ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტს.
|
მეტნაკლებად ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტს.
|
ვერ ახერხებს კონტაქტს.
|
კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა.
|
ამომწურავად პასუხობს კითხვებს.
|
ადეკვატურად პასუხობს კითხვებს.
|
პასუხობს კითხვებს.
|
ვერ პასუხობს კითხვებს.
|
ჯგუფური მუშაობა
|
მოსწავლე თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან. ითვალისწინებს მის აზრს. აქვს ლიდერის უნარ -ჩვევები. ჯგუფის წევრების ნდობა და პატივისცემა.
|
მოსწავლე თანამშრომლობს ჯგუფთან. შეუძლია მათი მოსმენა.
|
მოსწავლე შეძლებისამებრ ახერხებს ჯგუფთან მუშაობას. პასუხობს მაგრამ არ არის დარწმუნებული თავის თავში.
|
მოსწავლე ვერ ახერხებს ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობას. არ იღებს მონაწილეობას მუშაობაში.
|
შეფასების სქემა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий