შეფასების სქემა

კრიტერიუმები

ფრიადი 9- 10
კარგი 7-8
საშუალო 4-6
სუსტი 1-3
გამართული და სწორი მეტყველება

გამართული მეტყველება; აქვსმდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ- გამომსახველობით საშუალებებს.
გამართულად მეტყველებს, იყენებს მართებულ სინტაქსურ კოსტრუქციებს.
იცავს მართმეტყველების ელემენტარულ წესებს. საუბრობს დამაკმაყოფილებლად.
არ იცავს მართმეტყველების წესებს. უჭირს გამართულად საუბარი.
სათქმელის ნათლად გადმოცემა, მსჯელობის უნარი
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად, საკითხს აშუქებს ამომწურავად. მსჯელობს სათანადო არგუმენტების მოხმობით.
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად. საკითხს აშუქებს თანმიმდევრულად. მსჯელობს არგუმენტებით.
სათქმელს გადმოსცემს გასაგებად. მაჯელობს დასაკმაყოფილებლად. მოჰყავს არგუმენტები. მაგრამ ისინი ვერ ამყარებენ თეზისს.
უჭირს სათქმელის ნათლად გადმოცემა, მსჯელობა.
კონტაქტი აუდიტორიასთან თვალსაჩინოების გამოყენება
მოსწავლე წარმატებით იყენებს არავერბალურ საშუალებებს, აუდიტორიასთან ამყარებს თვალით კონტაქტს.
ადეკვატურად იყენებს არავერბალურ საშუალებებს. ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტს.
მეტნაკლებად ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტს.
ვერ ახერხებს კონტაქტს.
კითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა.
ამომწურავად პასუხობს კითხვებს.
ადეკვატურად პასუხობს კითხვებს.
პასუხობს კითხვებს.
ვერ პასუხობს კითხვებს.
ჯგუფური მუშაობა
მოსწავლე თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან. ითვალისწინებს მის აზრს. აქვს ლიდერის უნარ -ჩვევები. ჯგუფის წევრების ნდობა და პატივისცემა.
მოსწავლე თანამშრომლობს ჯგუფთან. შეუძლია მათი მოსმენა.
მოსწავლე შეძლებისამებრ ახერხებს ჯგუფთან მუშაობას. პასუხობს მაგრამ არ არის დარწმუნებული თავის თავში.
მოსწავლე ვერ ახერხებს ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობას. არ იღებს მონაწილეობას მუშაობაში.

Комментариев нет:

Отправить комментарий